Vitamin E dan Alfalfa Bahaya??

Itu dia..lepas satu-satu produk Shaklee jadi isu. Kali ni Vitamin E dan Alfalfa pulak dah. Betul ke Vitamin E dan Alfalfa bahaya?? Alamak risaunya..kenapa bahaya???Apa yang bahayanya tu??? Haa Vitamin E dan Alfalfa ni sangat lah bahaya untuk suami isteri sebab kesan dia memang sangat-sangat lah buat anda tidak keruan sepanjang hari. Mana tak nya..siapa [&hellip

Read More...

Shaklee Bantu Masaalah TALASEMIA (THALASSAEMIA)

Semenjak dua menjak ini ramai customer yang datang merujuk tentang masaalah Talasemia yang di hadapi. Pertanyaan mereka, adakah Shaklee ada supplement atau vitamin yang boleh membantu masaalah Talasemia yang dihadapi oleh mereka. Sebelum tu kita cerita dulu dan kenali dulu apakah itu Talasemia. Talasemia (bahasa Inggeris: Thalassaemia) adalah penyakit kecacatan darah. Talasemia merupakan keadaan yang diwarisi, iaitu [&hellip

Read More...

Bakar Lemak dan Buang Toksin

Lumrah semua orang sukakan kecantikan..kecantikan dari dalam dan juga luaran. Wanita lebih-lebih lagi sangat sukakan kecantikan. Bagi yang sudah berkahwin, kecantikan semestinya untuk suami tercinta. Selepas bersalin, kadang-kadang wanita lupa untuk menjaga kecantikan dari segi penjagaan kulit dan juga bentuk badan.  Wanita mana yang tidak risau jika berat badan naik mendadak lebih-lebih lagi selepas melahirkan [&hellip

Read More...

Kurus Selepas Bersalin

Semasa mengandung happy gembira, mod elok je, makan tak payah cakaplah, memang berselara sepanjang masa. Waktu inilah ingin dimanja, dibelai sepenuhnya. Cakap je nak makan apa, pasti si suami takkan mensia-siakan. Makan sampai ak ingat dia. Ada orang cakap, nak tengok perempuan paling buruk adalah waktu dia mengandung. Haa betul ke?? Nasib baik idamkan jeruk [&hellip

Read More...

KEPUTIHAN.. atasinya dengan ALFALFA

Rajah menunjukkan keadaan keputihan yang disebabkan oleh bakteria dan kulat. Jangkitan oleh bakteria akan menghasilkan keputihan yang berwarna kuning/hijau. Jangkitan oleh yis/kulat menyebabkan warna putih. Keputihan adalah sesuatu yang biasa dialami oleh kaum wanita. Keadaan ini akan membuatkan seseorang wanita itu tidak selesa malah sehingga kurang keyakinan diri. Masaalah keputihan juga akan menyebabkan seseorang itu [&hellip

Read More...